Online Scan testpagina

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Worstel jij, net als veel zelfstandige coaches en trainers, met:

[/text_block]

  • “Hoe weet ik waar ik de focus van mijn bedrijf op moet richten?”
  • “Hoe kan ik mij op mijn gebied onderscheiden?”
  • “Hoe weet ik wat er leeft bij mijn doelgroep, mijn prospects?”
  • “Hoe zorg ik dat mijn lijst sneller gaat groeien?”
  • “Hoe vind ik de juiste onderwerpen voor mijn nieuwsbrief die mijn lezers echt raakt?”
  • “Waar willen mijn prospects graag ja tegen zeggen en hier op investeren?”
[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Dit worstelen is niet meer nodig!

Met de online scan op jouw website geef je niet alleen bezoekers van jouw website maar ook jou zelf aantrekkelijke voordelen.

Voor de bezoekers van jouw website is een online scan van toegevoegde waarde, omdat:[/text_block]

  • Bezoekers worden zich met de online scan bewust van hun probleem situatie, de omvang en de urgentie hiervan.
  • Ze krijgen ook inzicht waar ze naar toe willen, het resultaat dat ze zo graag willen bereiken.
  • Zij ontvangen van jou opvolgend een aanbod voor een passende oplossing.
  • En dat geeft hen vertrouwen in jouw expertise als coach of trainer, wat bij online zaken doen enorm belangrijk is.
[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Het mes snijdt aan twee kanten

Voor jou is een online scan van toegevoegde waarde, omdat:[/text_block]

  • Door het stellen van de juiste vragen aan mensen uit jouw doelgroep krijg je een goed inzicht welke type problemen in het bijzonder spelen bij delen van jouw doelgroep.
  • Bij een volgende mailing ga je met een artikel of blog specifiek in op een van deze problemen. Het voordeel daarbij is dat je vooraf al weet voor wie deze mailing super interessant is: de mensen die in jouw online scan hebben aangegeven dat juist zij met deze problemen worstelen.
  • Je kunt daarmee ook een nieuw aanbod, bv. een workshop, ontwikkelen.
  • Je kunt binnen je doelgroep gaan differentiëren, subgroepen maken.
  • Als je opvolgende verkoopgesprekken voert, kun je veel sneller tot de kern komen in dit gesprek, omdat de gesprekspartner met het vooraf invullen van de online scan al veel nuttige informatie heeft gegeven.
  • En last but not least: je lijst groeit hierdoor.
[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Nog niet overtuigd?

Door niet te innoveren met een online scan:[/text_block]

  • Loop je straks achter op anderen, mogelijk jouw concurrenten, die het wel aanbieden.
  • Kunnen mensen uit jouw doelgroep straks dus kiezen voor een concurrent die wel wil weten wat er leeft bij zijn doelgroep.
  • Zijn bezoekers van jouw website snel weer weg als er geen tweerichtingsverkeer is: ze voelen zich niet gehoord.
  • Mis je belangrijke signalen vanuit jouw doelgroep waar je dus ook geen opvolging aan kunt geven met relevante onderwerpen voor je nieuwsbrief en je website.
[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Wil jij het echt anders?

Als jij snel :[/text_block]

  • Je wilt onderscheiden van jouw concurrentie.
  • Je lijst wilt laten groeien.
  • Inzicht wilt hebben in wat er leeft bij jouw prospects.
  • Dat inzicht wil gebruiken voor jouw e-mail marketing.
  • Een beter aansluitend aanbod wil bieden aan jouw klanten.
  • Hiermee meer tevreden klanten wil krijgen en dus meer omzet.
  • Zelf wil leren hoe je een online scan maakt.
[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Online programma

Dan is mijn online programma ‘Realiseer meer inzicht, een beter aanbod en meer klanten met een online scan’ echt iets voor jou.

In dit online programma leer je in een halve dag:[/text_block]

  • Hoe je een aantrekkelijke online scan ontwerpt die wervend is en voor veel extra aanmeldingen zorgt.
  • Hoe de online scan in jouw verkoopproces past.
  • Welke opvolgstappen mogelijk zijn.
  • Met welk tool jijzelf jouw online scan het beste realiseert.
  • Wat de juiste stappen zijn om snel tot het gewenste resultaat te komen.
  • Hoe je er voor zorgt dat jouw online scan naadloos in jouw website wordt geïntegreerd.
  • Hoe je de uitkomsten van de ingevulde scans verder analyseert.
  • En hoe je de juiste mensen op jouw lijst van een relevante nieuwsbrief voorziet.
[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Wat levert meedoen jou op?

Als je meedoet aan dit online programma heb je na afloop:[/text_block]

  • Jouw (eerste) online scan gerealiseerd.
  • Gekoppeld aan Autorespond.
  • Een online scan klaar om heel eenvoudig (door jouw website bouwer) online te zetten.
  • Heb je een tool op jouw website voor meer aanmeldingen op jouw lijst.
  • Een uniek tool om online klanten te gaan werven.
[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Bonussen

Daarbij ontvang je de volgende bonussen:[/text_block]

  • Deelname voor een maand lang aan een besloten Facebookgroep om:
  • Jouw vragen tussendoor en na afloop te stellen.
  • Te toetsen of jouw titel en vragen klanten aantrekken.
  • Een tool om de ontvangen gegevens verder te analyseren.
[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Data online trainingsprogramma

Ik geef deze online training op de volgende data in april:[/text_block]

  • Donderdag 23 april van 09.00 tot 13.00 uur
  • Dinsdag 28 april van 09.00 tot 13.00 uur
[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Op het aanmeldformulier hieronder kun je aangeven op welke datum je mee wilt doen.

Ik maak opnames van de online lessen en stel deze beschikbaar aan de deelnemers.

Dus als deze data jou echt niet uitkomen, dan kun je de lessen op jouw eigen moment volgen. Daarbij kun je in de besloten Facebook groep een maand lang al jouw vragen over jouw online scan aan mij stellen.[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Speciale aanbieding!

Normaal bied ik dit online programma aan voor € 497.

Als speciale aanbieding bied ik dit online programma op de twee data in april tijdelijk aan voor €297.

Je mag ook in twee termijnen betalen: twee keer € 177.

Dit aanbod is geldig tot en met zondag 29 maart 2015. Daarna geldt weer de normale prijs.[/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Aanmelden

Laat deze speciale aanbieding niet voorbijgaan en meld je snel aan.

Als je jezelf uiterlijk zondag 29 maart aanmeldt, dan profiteer je van de speciale aanbieding.

Vul je naam en e-mailadres hieronder in en klik op ‘Aanmelden’.

Ik kijk er naar uit om met je aan de slag te gaan![/text_block]

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]{a1329ar10375}[/text_block]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *